مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 18:342023-02-28دانش

فارس من| شرایط راه اندازی رشته های علوم پزشکی در دانشگاه آزاد فسا میسر نیست


در حال حاضر گرفتن مجوزهای لازم در رشته های علوم پزشکی سخت است، به دلیل اینکه تمام امکانات باید آماده و فراهم باشد و پس از تایید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فسا، فسا یکی از شهرستان های دارای دانشگاه علوم پزشکی می باشد و با توجه به دارا بودن رشته های پزشکی ، پیراپزشکی ، بهداشت، پرستاری و.

یکی از شهرستان های پیشرو در عرصه های علمی و پزشکی محسوب میشود.

  نبود رشته های علوم پزشکی در دانشگاه فسا موجب شد متقاضیان رشته های علوم پزشکی به منظور رسیدگی و اضافه کردن رشته های پزشکی و نظیر آن مطالبه ای را در سامانه فارس من با عنوان ( راه اندازی رشته های پزشکی و پیراپزشکی در دانشگاه فسا )  ثبت کنند.

  این مطالبه را از نماینده فسا پیگیری کردیم اما پاسخی دریافت نکردیم و در ادامه به سراغ ریاست دانشگاه آزاد فسا رفتیم و مطالبه را جویا شدیم.

امکان اخذ مجوز رشته های پزشکی در دانشگاه آزاد فسا فعلا وجود ندارد مهرداد کریمی در گفتگو با خبرنگار فارس در خصوص راه اندازی رشته های پزشکی در دانشگاه آزاد فسا اظهار داشت:  برای اینکه یک دانشگاه بتواند رشته جدیدی را اخذ کند باید مقدماتی را فراهم کند ، از جمله وسایل مورد نیاز رشته مربوطه را فراهم کند و اساتید متخصص وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| شرایط راه اندازی رشته های علوم پزشکی در دانشگاه آزاد فسا میسر نیست

فارس من| شرایط راه اندازی رشته های علوم پزشکی در دانشگاه آزاد فسا میسر نیست